كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس دانشگاه
آموزش
آموزش الکترونیک
اداری مالی/صندوق رفاه
اسلایدر
بازديدها
برگزیده
برنامه ریزی درسی
بنر سایت
پیوند ها
رویداد
فرهنگی
متون عمومي
مناسبت ها
منو
همایش ها
ورود
آخرین اخبار
1401/9/19 شنبه
تکمیل کردن پاسخنامه
نحوه تکمیل کردن پاسخنامه در ازمون های تستی و تشریحی پایان ترم

.

اطلاعیه شماره۱ امتحانات پایانترم

در زمان برگزاری امتحانات پایانترم از آوردن وسایل اضافی به حوزه امتحانی اکیدا خودداری فرمایید. در صورت داشتن وسایل اضافی، قبل از ورود به حوزه برگزاری آزمون، وسایل اضافی خود را به امانات دانشگاه تحویل نمایید. همراه داشتن تلفن همراه (حتی بصورت خاموش)، هندزفری، پیجر، وسایل الکترونیکی ، پاوربانک ، جزوه یا کتاب درسی ، نمونه سوال ، کیف دستی و ... در حوزه برگزاری آزمون تخلف محسوب می شود و با دانشجویانیکه این مهم را رعایت نکنند مطابق مقررات رفتار خواهد شد.
(محل تحویل کیف ، کتاب تلفن همراه و ... کلاس شماره 3 در طبقه همکف می باشد)


در هر جلسه آزمون پس از دریافت پاسخنامه، حتما مشخصات مندرج بر روی پاسخنامه را با مشخصات خود مطابقت داده و در صورت مغایرت، سریعا مراتب را جهت رفع نقص به مراقب جلسه اطلاع دهید.
در هر جلسه آزمون پس از دریافت نمونه سوال، ابتدا نام و کد درس مربوطه را بررسی کرده و مطمئن شوید که با مشخصات پاسخنامه شما مطابقت دارد. سپس تعداد سوال، مدت زمان پاسخگویی و تعداد صفحات آن را بررسی و از کامل بودن نمونه سوال خود اطمینان حاصل نمایید.
در هر جلسه آزمون پس از حداقل 20 دقیقه مجوز ترک جلسه آزمون توسط مسئولین مربوطه اعلام خواهد شد. همچنین برای خروج از جلسه آزمون عجله نفرمایید زیرا در صورت خارج شدن از حوزه امتحانی، امکان بازگشت مجدد به جلسه امتحان به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.
پاسخنامه دروس تستی را فقط با مداد مشکی نرم و پر رنگ تکمیل نمایید.
پاسخنامه دروس تشریحی را فقط با خودکار آبی و بصورت یک رو تکمیل نمایید و از نوشتن پاسخ سوالات در پشت برگه خودداری کنید.
در آزمونهایی که بصورت تستی - تشریحی برگزار می گردد، ابتدا پاسخنامه قسمت سوالات تستی را پاسخ داده و سپس پاسخنامه تشریحی را تکمیل نمایید. لازم بذکر است مدت زمان پاسخگویی به سوالات تستی و سوالات تشریحی بصورت جداگانه محاسبه می شود و اولویت پاسخگویی با سوالات تستی است.
هر دانشجو حتما برای هر جلسه آزمون باید کارت شرکت در آزمون عکسدار (گزارش 428)، کارت ملی یا دانشجویی، یک یا دو مداد مشکی نرم، یک عدد خودکار، یک عدد پاک کن، یک عدد مداد تراش و یک عدد ماشین حساب(با توجه به نوع درس)(استفاده از ماشین حساب منوط به درج مجوز سربرگ سوال می باشد) به همراه خود داشته باشد.
از آوردن برگه های اضافی تحت عنوان چکنویس یا نمونه سوال یا هر چیز دیگر در جلسه آزمون اکیدا خودداری گردد.
از نوشتن یادداشت بر روی کارت شرکت در آزمون (گزارش 428) خودداری نمایید زیرا در صورت مشاهده به عنوان تخلف محسوب خواهد شد.

امضای صورتجلسه حضور وغیاب در هر آزمون ( کتبی یا الکترونیکی) با خودکارتوسط دانشجو بایستی الزاماً انجام گردد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر